26 Ocak 2009 Pazartesi

PİÇ

Yüzüne değdi kirpiğimin ucundan,
Fırtınalarla savrulan damlalar.
Damıtıp zehrini,
Aldım avucuma yere düşerken.
Sanane çocuk!
Doğurmuş yüreğim,
Parmak ucuyla gösterilen,
Ziyan ettiğin piç bir aşk.
Şimdi sokak ortasında savrulsun boşver.
Gelene geçene sorsun kimim ben diye,
Kiminim?
Hangi kalbin içinden düştüm buraya?
Bırak sorsun çocuk.
Büyümüşsün ya sen,
Büyümüş ya içimde seni beni izlerken.
Ne ben elinden tutarım artık ,ne sen tut.
Tutma , istemem !
Ben ışığının içinde kaybolanları,
Yere diktiğin gözünden kaçırabildiklerimi toplayıp,
Ne varsa artık kalan.
Bir parça yarın ,
Bir parça geçmişten kalan.
Hoşçakal diyorum.
Hoşçakal çocuk.
Yeni doğumunda yağacak yağmurda,
Islanacak, çocuklarına acıyacak,
Acınacak birilerini bulmak üzere hoşçakal.
Yokluğun varlıktır ,
Sefil ruhlar kanarken.
Ağzımı açıp basınca çığlığı,
Yıkılsın yerde ne varsa,
Parçalansın gökte seyrettiklerim.
Bırak çocuk,
Küçülsün nazarında bütün düşlerim.
Varlığım ezilsin sahip olduğun siyah boşlukta.
Büyümüşsün ya sen,
Bırak kalsın bu piç aşk ortalıkta.

8 yorum:

insan ve diğerleri dedi ki...

kalbinize söz dinletememişsiniz faturayı da sevdaya kesmişsiniz ..

hatalı mıyım .. ?

Adsız dedi ki...

küfredesiniz varmış kızgınlıktan,
öksüz ve yetim olmalıydı şiirinizin adı,
doğrusu budur en azından,
yetim bırakılmışsa,
öksüzleştirmek mi gerek,
öksüz bırakılmışsa,
yetimleştirmek midir doğru yol,
çekmecedeki küçük bir kutuda,
sararacak fotoğraflardan yana,
istemeseniz de olacak,
istemeseniz de solacak,
ama ne yapsanız,
canlı canlı yaşayacak zihninizde..
hep böyle olur..

Fatma FINDIK dedi ki...

Hep içimden geldiği gibi yazdım.Bundan sonra da öyle olacak,farklı bir bakış açısı sizinkisi de,teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

herkes hakettiğini yaşar canım,sitem etsekte,istemesekte,yakışmaz desekte aşk işte elden ne gelir...ama kaçıp gitmek yerine ona sahip çıkılmalı...yaşamalı...hissetmeli...
kendin için yapmalı bunu,onun için değil...

Adsız dedi ki...

bence şiirinize anlam katan bir o kadar da adı'dır. insan kaçamıyor nedense illaki okumalısın beni diye feryad ediyor. yine size gıpta ettim doğrusu neden bunları ben yazamıyorum diye. korkusuz bir yürek sizinkisi anladığım kadarıyla. hem kızıyor hem kırılıyor hem de bu aşktan kendini geri alamıyor. Fatma hanım merak ediyorum size bunları kim yazdırıyor...
_ Cem _

Adsız dedi ki...

dinleme kimseyi yaşa dilediğince istediğin gibi takılma engellere yorma kafanı olur olmaz herşeye.unutanlar unuttuklarıyla kalsın sen yola devam et varolmamış gibi her kötü şey inadına yaşa inadına gülümse umrundan çıkar at herkesi tek ol,sevende sen ol,sevilende boşver yanlış doğru senle olsun.hesabın başkasıyla kesilmesin varsın tek kalsın ruhun bu koca dünyada ama seni dibe çekenlerle dolmmasın şu kısa hayatın...

Adsız dedi ki...

Devam edin,lütfen devam edin.Yazmaktan vazgeçmeyin sakın.Tebrikler.

Unknown dedi ki...

AÇIK SÖZLÜ OLMANI TAKTİR EDİYORUM NE YAŞADIYSAN AÇIK BİR ŞEKİLDE YAZ KIRLAN ALINAN VARSA ALINSIN DEVAM ET OKUYANLAR DEĞERLERİNİ ANLASINLAR,ANLASINLARKİ UTANSINLAR DUYGULARIMIZI NE KADAR AÇIK EDERSEK DAHA ANLAŞILIR OLURUZ BU MİLLETE BÖYLE GEREK DEVA ETMENİ ŞİDDETLE ÖNERİYORUM