6 Ocak 2009 Salı

GÜNEŞ BATMAKTA HÜZNÜN UÇURUMUNDA

Gözlerimin altında büyüyen kararmış yalnızlıkların,
Taarruza geçtiği bir kış gününde,
Güneş battı hüznümün uçurumunda.
Ömre ziyan sokaklarında koştururken yarin,
Çarptığım duvarlarında kanadı yüreğim.
Her telden çalan frekanslarda,
Şarkıları dinlemekle meşguliyetimin boşluğunda,
Yeni yıl müjdecisi takvim yaprağını okumanın sevincinde,
Sevdiğim bütün şairlerin şiirlerinden adını ayıklarken,
Boy veren ağaçların dallarına kurdele çaput cinsinden,
Asılan dileklerime el koydu el eylediğim.



Geceleri terlemiş kimin umrunda,
Kimin umrunda benim üşüyen düşlerim.

3 yorum:

ozkanoguz dedi ki...

slm ben oğuz
daha öncede yazmıştım ben hep eleştiryorum sizin şiirlerini ama bu sizin için daha iyi bazı yorumlara bakıyorum aıkça boş laflar
şiirde geişme göstermek için eeştirilmek şart
eleştiriyi bir bir kamçı gib kullanmak gerek dah ileri gitmek için
kaba olacak am bende sizi kamçılamaya çalışıyorum ilerlemeniz için
siz aşık değilsiniz ve aşk şiirleri yazıyosunuz bu şiirdende belli oluyor zaten
bence kendinizi aşk şiiri yazmak için zorlamayın başka şeylerde deneyin
ama gerçekten aşık olursanız ozaman yazın
yazılan yorumlarada pek inanmayın çoğu size hoş görünmek için yazılmış şeyler
güel kadına km hoş görünmek istemezki

Fatma FINDIK dedi ki...

Özkan bey ilk önce size mi cevap vereyim yoksa Oğuz beye mi?
Yazdıklarınız için teşekkür ederim.Benim gelişimime katkıta bulunmak için çabalamanız ne kadar güzel...Diğer yorumları eleştirmeniz de diğer arkadaşların gelişimi için olsa gerek...Ben yorum yapan arkadaşlar ve kendi adıma size tekrar tekrar teşekkürü borç biliyorum.
Selamlar,
Fatma FINDIK

Adsız dedi ki...

canım benim her zamanki gibi yine harikasın...senin kadar kelimeleri güzelleştiren ve cümlelere olduğundan fazla anlam katan nadirdir...seni çok seviyorum vesana hayranım...zaten başarılısın ama yinede başarının çok daha yoğun olmasını diliyorum...