8 Ocak 2009 Perşembe

VURUYOR KENDİNİ GÖZLERİMİN ÖNÜNDE

Her hikayeye konu olan kahramanların özentisinde,
Yeni tiradlar sarfediyorum.
Akşam olduğunda hüzünlenen şairlerin,
Güne varma çabasındaki engebeli süreçte,
Derin bir yalnızlıkla susuyorum.
Neşelenmek için bahaneler uyduran gülmeye meyilli yüreğim,
Hiç alışık olmadığım alışkanlıklar ediniyor benden habersiz,
Koyversem boşluğa ruhumu zaman çok erken,
Yaptıklarına alkış tutsam sahtelik olur.
Farketmek; bir gece sessizliğinde ,
Sevdiğinizin aslında sevmeyeniniz olduğunu ,
Sevdiğinizin sanmalarla ziyan olduğunu,
Sevdiğinizin,
Her gün size yeni anlamlar yüklerken,
Anlamsızlaşma yolunda kendini vurduğunu.
Gözlerinizi her kapadığınızda onunla, açtığınızda onunla,
Ancak o aradaki kapama anında,
O küçücük anda, ondan çok çok uzakta olduğunuzu ,
İtiraf edemediğiniz,
Zamanların birinde ,
Gecenin en sessiz yerinde, fonda bu sessizliği bozmak için çalan ,
Sevdiğinizin gelecek günlerdeki partilerinde,
Salınacak arkadaşlara eşlik edecek müzikleri,
Belki ne söyleyeceğini bilmediği için,
Belki de sizin kelimelerinizden kaçtığı için,
Dinlemekteyken,
Gece.
Daha birini bitirmeden diğerine başlanan her şeyde olduğu gibi,
Burada da aranızda hiç bilinmeyenli denklemler 
Soyut ama somut bir o kadar da ,
Belki bahçe kapısında,
Belki de yerde bulacağınız gürültülü bir karşılaşmanın ,
Bilmem kaçıncı arefesinde.
Bütün tiryakiliklerden vazgeçiş eylemleri planlarken ,
Görmezden gelmek şıkkını seçiyor bulunca kendinizi,
Derin bir of çekmekle çekmemek arasında kaldığınız,
Zamanların birinde,
Gün ışığına kavuşmuş bulunca gözlerinizi,
Gördüğünüz aydınlık mı ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yine muhteşem bir yazı yine harika cümleler...size hayranlık duymamak elde değil...yazılarınızı büyük zevkle okuyorum...
bu arada Fatma hanım yazılarınızı takip eden biri olarak gelen yorumlara da ister istemez göz atıyorum...emin olun ben iyi okuyucu olduğuma inanıyorum ve bu yüzden bir okuyucunuz ve benim maalesef adaşım oluyo:(( yorumları bana çok saçma geliyo...hele en son yazdığı yorumunda size ufkunuzun yani genişlmesi konusunda kendinizi daha da geliştirmeniz konusunda desteklediğini veeleştirilerini bu yönde yaptığını söylüyor...anlamadığım kendisi ne kadar okuyor ve sanatla ne kadar meşgul...cümlelerinizi bu kadar eleştiren biri ve uzun yorum yapan biri neden üşenmeyip okuyor yazılarınızı bence adaşımın yazdıkları ve kendi düşüncelerinde bir çelişki seziyorum...neyse bende eleştirilerimi sunmak istedim...
Fatma hanım gerçekten yazılarınızı büyük bir zevkle okuyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum...
Bence siz tutkulu bir aşıksınız...Aşk varsa eğer yürekte kalem dile gelir bilekte :))))

Fatma FINDIK dedi ki...

Teşekkür ederim.Paylaştıklarımı beğenmenize sevindim.Yazarken kaygı taşımıyorum.Beğenilmek elbette cezbedici ama beğenilmeyecek ya da şöyle yazayım daha çok beğenilir gibi bir düşünceye,duyguya hiç sahip olmadım.Ne gelirse onu yazıyorum.Bazen çok sıradan bazen çok gösterişli olabilir.Bütün fikirler değerlidir sahipleri için...Benim için önemli olan yazabiliyor olmak...
Selamlar,
Fatma FINDIK