3 Şubat 2009 Salı

CENNET

Nabzı atmıyordu artık,
Öyle söyledi doktor.
Hedefine kilitlenip, bakışıyla vurmuştu katil,
Sarı saçlı küçük kızı.
Düştüğü yerde,
Yerle bir olan umutları,
Damarlarından çekilirken,
Beyaz tenine yakışıksız bir sonla ,
Gözü açık giden diğerleri gibi,
Yığılmıştı olduğu yere,
Ardı ardına gelen zehir yüklü kurşunlarla.
“Kurtar beni bu yerden” dedi usulca,
Son bir çabayla.
Durmak üzereydi kalbi işte o an,
Katil öfkeliydi.
Kıydı sarı saçlı küçük kıza.
Almaya geldiler onu,

Gördüm.
Oradan.
Cennetten.
Ağlama dedi bir melek,
Diğeri sildi yaşlarını,
Konuşma dedi bir diğeri,
Yorma artık ölmüş bu yüreği..
Sustu sarı saçlı küçük kız.
Susturdu nafile bütün sözleri.
Giderken ardına bakmadı,

Bakmak istemedi.
Gitti.
Devam etti ondan sonra hayat.
Otobüsler seferlerine ,
İnsanlar işlerine ,
Öğrenciler okullarına,
Kadınlar lakırdıya daldı. Hayat devam etti.
Öldü sarı saçlı küçük kız .
Hiç kimse fark etmedi.
"Nereden geliyorsun?" diye sordular,
Sarı saçlı küçük kıza.
Hemen şurası , çok uzak değil dedi.
Değdi yüreğime bin alev istemeden.
Yandım, yaralarım geçmeden,
Yeter dedi bir katil.
Öldürdü beni.
Cehennemden geliyorum,
Cennette ağlanmaz değil mi?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

süper canım...sanki hissetim kelimelerinle...yüreğine sağlık...

Adsız dedi ki...

Fatma hanım merhaba,
Bunu okurken ve hala okuyorken ve biliyorum tekrar takrar okuyacağımdan eminken,içimde bir yer sarı saçlı küçük kızın cennete varmış olduğunu düşünerek mutlu mu olsun, öldürülmüş olduğuna mı yansın bilmiyorum.Çok etkileyici,başarılar...

Unknown dedi ki...

ÇOK DUYGULU BİR ŞİİR CENNETİN ADINI DUYMAK, ÖLÜMÜ HATIRLAMAK VE DEVAM EDEN HAYAT GÜZEL ÇALIŞMA OLMUŞ ...BAŞARILARININ DEVAMINI BEKLERİM

insan ve diğerleri dedi ki...

kadınlar demek lakırdıya daldılar ..
işte budur diyorum ..

bir de dünyada cenneti bulamayan ötede de bulamayacakmış .. sanırım dünyamızı da cennete çevirmek lazım ..

Adsız dedi ki...

Burada katil hayat değil mi?
Gözlerimizin önünde her gün birileri ölüyor ve biz farketmiyoruz.Burada bahsi geçen küçük kızın ölümü gibi.Çok iyi yazmışsınız,her satırı öyle anlamlı öyle ustalıkla işlenmiş ki sizi tebrik etmemek elde değil.Çok başarılı bir gelecekte sizinle karşılaşmak dileği ile...