17 Ekim 2008 Cuma

KİRAZ BAHÇESİ

Oradaydın; eğilmiş saklanıyordun gözlerimden.
Sürekli beni beklediğin halde, geldiğimde kaçıyordun.
Biliyordum, en güzellerini bana saklardın topladığın kirazların
Ve ağaca çıkmamı istemiyordun
Ha düştü ha düşecek kaygısı tuhaflaştırıyordu seni,
Hep ürkek bakıyordun arsız gözlerime,
Nedensiz küsüyordun
Hadi barışalım dediğimde, anlıyordum
İçinde bizi kutsallaştırıyordun
Çıplak ayak dolaşmaktan hoşlanıyordum ben
Sen her yere dikkatle bakıyordun
Bu kız öldürecek beni diye mırıldanırken
Duydum seni kiraz bahçesinde
Bu bahar çiçeklerini açarken göremedim ağaçları
Bu yaz kiraz yemek istemedim
Seni orada bıraktım
Ben kendime gelemedim
Her avucuna elimi uzattığımda, ben senden seni çalmışım farkedemedim
Lütfen bekleme artık bitti mevsim
Ben kiraz bahçesinde sevdiğin o kız değilim....

Hiç yorum yok: