8 Ekim 2008 Çarşamba

MESAFE

Zamanı sensiz gerilere atarken, yol alıyorken yenilere
Takılıp kalıyorum adına...
İmkansız kılan varlığını benim dünyama
Yasaklayan yaralanmalardan kurtulup; sana gelmek...
Olsan burada diye başlayan cümlelerimi sensizliğimde düşler tamamlıyor.
Dönüyorum yanıma; sen sandığım başkası,
Başka türlü bakıyor pişmanlığıma...
Bitiremezken kendimle kavgalarımı ,
Sensizliğe saplanıp kaldım ya, acıtıyor canımı
Neden bu kadar uzaksın?
Neden ben sana yakın değilim?
Gelmeye çalışsam, sana varabilecek miyim?
Gönlümde olanı senden alabilecek miyim?
Uzağım...
Yine peşpeşe içiyorum sigaraları
Çay istiyorum; demli, sıcak
Seni hatırlatan duygularla yudumlanacak...
O açık çay içiyor ve gülüyor olur olmaz her şeye
Yazık diyorum içimden; sen olmaya çalışan, sen olamayan herkese...
Kırgın aşklar oyunu oynuyorum,
Körebe oynar gibi...
Onlar bilmiyor gözlerimi açtığımda seni görmek istediğimi
Bende görmüyorum onları
Seni yakalamak varken uğraşmaya değer mi?
Uzaksın işte...
Akşam serinliğinde tenime ortaksın...
Sana uyuyup sana uyanan gönülde
Aklımda kalan tek aşksın...











2 yorum:

Birtan Das dedi ki...

tek diyeceğim okuyan kim olursa olsun etkilencek ve kendi yaşamına dair (aşk yaşamı)bir şeyler bulacaktır,çünki bi yaşanmışlık var sadece yazmış olmak için yazılmamış.ellerine sağlık canım benim

Fatma FINDIK dedi ki...

Canım ya yine öyle güzel şeyler yazmışsın ki ne desem bilemedim.Çok teşekkür ederim her şey için...