19 Ekim 2008 Pazar

ADI YOK

Düşmemişti senden önce gönlüme,
Alaturka sevdalarla geçirdiğim ömrüme,
Aşk...
Değmemişti kimsenin
Seni sevdiğimden beri, elleri ellerime...
Yersiz korkularımla seni beklemekteyim.
Kaybolmuş ismim, isminin gölgesinde
Diğerleri gibi değilim,
Dediğin gibi; inandım söylediğin her söze...
Yarıda kalmış bütün senaryolarım
Sonunu izlemekten korktuğum filimler gibisin
Radyoda dinlediğim şarkıların
İçinde anlatılan, hep sensin...
Hadi bunu bana o söylesin
Dediğimde, gülenlerin hayretindesin...
Seni sevdim...
Yorgun düşmüş hayatına tutuldu hislerim
Sağnak yağmurlar gibi, birden geldin.
Derin yalnızlıklarımın kuytusunda,
Adını koyamadığım kahramanımsın
İçimden, benden, gizimsin...
Seni sevdim; aşkın altında, üstünde tüm sevmelerin
Gülümsemelerimle maskeledim kıskançlıklarımı
Beni kıskandığını söylediğinde, hayretle sevindim
Seninle anlamlı kıldım hayatı,
Sana rüyalar gördüm, sana irkildim.
Sen şimdi uzakta, başka bir şehirde ,başka bir gönülde bilirim eğlenmektesin
Gönlüm biliyor gerçeği...
Ben, senin gelişine kurulmuş saatlerimle beklemekteyim
Ya gelmezsen diye tetikte duran korkularıma söz geçirmek mümkün mü dersin?
Sen şimdi o yerde, başka biriyle, benden çok ötede...
Ben şimdi burada seni düşlemekte gerçeğe küsmekteyim
Gelirsin bilirim...
Ama gelipte sever misin emin değilim...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yüreğinize sağlık...içimi okumuş kadar oldum desem...

Fatma FINDIK dedi ki...

Teşekkürler,içini okuduğum biri için yazıldı zaten...