21 Ekim 2008 Salı

ALDANIŞIM

Bugün saklambaç oynayan çocukları izledim usulca ,onlar varlığımdan habersiz. 
Sabahın körü dediğim bir vakitte; sanki günün diğer saatleri çok yoğunmuşlar gibi oyuna koyulmuşlar.Ben tembel yanımı kendine getirmeye çalışırken, onlar nasılda neşeliydi yerinde durmaz tavırlarıyla.Giyinmek çok vaktimi aldı.Yorucu değil ama oyalayıcı.Ve aynada yüzüm biraz yaşlanmış gibiydi.Kimine göre başındayım daha,çok yolum var yürümem gereken, oysa ben geldiğim yolu bile zor aşmışken bunu bilmek beni deli ediyor. Herzamanki gibi otobüse bindim,şoföre sinirlendim ve işte iş yerindeyim.Sabah toplantıları,klasik çay faslı ve yapmam gerekenler.Tüm siteleri dolaşıp fikir edinmeli bugün de. Yeni bir sayfa oluşturmalı ama nasıl? Neyse,kendi sorularıma veremediğim cevapları bekletiyorum hala bir köşede. Sen geldin aklıma, nasıl düşüneceğimi şaşırdığım.Hani bir yanı hep eksik kalan, ne olmuşsa olmuş yazanı ölmüş dediğimiz,geçmişte saklı herhangi bir şey gibi.Bak işte kış geldi.Yaza daha çok var.Bitirmeden bu mevsimi hayalini kurmaya başladığım,sen yazın gelecek misin?Ya bu kış sensiz mi geçecek?Ya ömrümün geri kalan yazları ve kışları ne olacak?Yoksun.Neden varlığını bilmediğim sana özlemim yaşama isteğim?Hadi unuttum diyelim seni beni özlemez mi hiç deli yüreğin?Aklına gelmez miyim?Öyle olmalı, bu yokluğun bize senden aramağan olduğunu ikimiz de biliyoruz. Sen! Bana yokluğunu veren, varlığımı daha arama yanında o çoktan küstü sana. Bir duruşuna bir bakışım,bir gülüşüne bir gözyaşım,bir sana bin bana.Aldanışım! Küçücük günlerde  kocaman umutlarım,orada mısın?Yalan bir güneş var penceremde, yalan bir gülüş dudağımda, yalan bir söz dilimde, yalan bir aşk yüreğimde.Ne kadar taşımalı sence?Cesaretsiz adımlarım yolundan döndü işte.Hiç bakmaz mısın olduğum yere? Görmez misin diğer gelenlerden benim gidişimi? Ya birgün görmek isterse yüreğin, nereden bulursun beni? Kırgınlıklarım geri getirir mi düşlerimi?Efkar mı bunun adı yoksa hasret mi?Efkarım hasretimden mi?İkisinin bileşimi yüreğime ağır değil mi?Kim çek dedi bana öyle mi?İçimde Tazmania'dan daha yaramaz Safinaz'dan daha vurdumduymaz Tom kadar inatçı Jerry kadar zeki Road Runner kadar hızlı Tweety kadar sevimli bir duygu var sana beslediğim.Bilge Şirine Şirinler Ülkesi'ni terkediyor sevdiğim hoşça kal.Barney'le Betty olamadık.

2 yorum:

ozkanoguz dedi ki...

slm
yazılarınızda hep eksik birşeyler var sanki. bazı şeyleri söylemek istiyorsunuzda söyleyemiyorsunuz galiba.bendede olur am çözümüde zor. bazen anlaşılma korkusu çeker gibsiniz. zaten beni anlamıyolarki der gibsiniz. beni bir anlasalar aslında göründüğüm gibi deliğim der gibsiniz. cevabını bekliyom .mutlaka. iyi günler.

Fatma FINDIK dedi ki...

Selamlar,
Yazdığınız üzere bazı şeyleri söylemek zor ama imkansız da değil.

Teşekürler...