2 Ekim 2008 Perşembe

BAYRAM

Birlikte gülmenin değerini anlatmak zor. Birimizin karası varken diğerimizin pembelerine sarılmak için gerek yok davete...En minik yürekten en büyüğüne hep benzer heyecan...Kapı arkası konuşmalarımızın ayyuka çıktığı, kahkahalarımızın gürültüsünde bol sarılmalı bir bayramdı.İçimizdeki coşkunun yansıdığı gözlerimizde biriken uykusuzluğa rağmen; sabahı bulan birlikteliğimizde hep olduğu gibi sevgi vardı.Yarınlarda daha da büyüyerek çoğalacağımızı biliyorum...Yeni gülüşler ekleyeceğiz hayatlarımıza bazende yaşlar olacak elbet ama biz hep bir arada olacağız. Yeni gelenlere sarılarak, eskimeyen birlikteliğimize yeni heyecanlar katacağız.Hayatıma kattığınız anlamı, samimiyetinizi, gülümsemenizi, küsmenizi, sarılmanızı, aşık olmanızı seviyorum kuzenlerim. İyi ki varsınız...

5 yorum:

güLgüzeLi dedi ki...

bundan hiç şüphen olmasın fatma abla Allah bizi ayırmasın emeğine sağlık çok güsel anlatmışsınn bi kes daha yaşadım o anları sankii saolasınnn :) bizlerde seni çok seviyorusss öptümmm

Fatma FINDIK dedi ki...

canımsınnnnnnn:)))

Adsız dedi ki...

oyyyyyy :) canım benim döktürmüsün :) yüreğine sağlık :) ablaların en hası :) kuzenlik kardeşliği getirdi bize giderek çoğalıyoruz.Yürekler ne kadar genişse o kadar büyüyor sevgiside.Emin ol sende ki kalbe 30değil 33o kuzen sığar :) taze teyzeeeee deneyimli abla :):):)

Fatma FINDIK dedi ki...

Yüreğime böyle sevmeyi öğreten kim?
Birlikte diye başladığımız bütün cümleleri seviyorum.Birlikte olmayı sizinle...

güLgüzeLi dedi ki...

biz daha çoqqq :):):)