8 Ekim 2009 Perşembe

ALAMET—İ FARİKA(M)

Haczediyorum bayım gözlerinizi,
Kıvrım kıvrım bakışlarınızla.
Gülüşünüze el koyuyorum üstelik,
Sesinizi de alıyorum yanına.
Elleriniz de pek bir benim duruyor.
Ne de aydınlık uzanıyorlar öyle.
Yüzde yüz faiz uyguluyorum efendim,
Geri almak için nafile çabalara girmeyiniz diye.
Borçlu kılıyorum sol yanınızı, sol yanımda adınızı sevmeye.
Haczediyorum efendim tüm günlerinizi ,
Mahmur sabahlarınızı , yıldızlı akşamlarınızı.
Patikalarınızda yürürken çiçek kokularınızı,
Vadilerinize taşıyıp, boynuma diziyorum.
Alıyorum elinizden, affınıza sığınarak tüm ovalarınızı.
Pembeler salıyorum peşinize,maviler , yeşiller..
Yaseminler açıyor caddelerinizde,
Bulanıyorum izniniz olmadan.
Size ait ne varsa haczediyorum biriciğim,
Günahını sormadan.

1 yorum:

böcük dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.