16 Eylül 2009 Çarşamba

SOL YANI YIRTIK ATLAS

Uzundur gece.
Sabahı sadakatsiz bir gözde kaybedenler için.

Diğerleri uyurlar. En sevdikleri düşleriyle.
Yastıkları rahatsız etmez,
Çarşafları kayıp durmaz bedenlerinin altından.
Ne koyun saymaya ihtiyacları vardır ne kuzu.
Uyurlar mışıl mışıl.
Bizim gibileri de,
Dolanıp dururlar. Paranoyalarının güçlü sesinde,
Etrafı saran kuvvet-i belanın şevkatli kollarında,
Çekinme buyur gel ederler azılı yalnızlıklarını,
Aman efendim ne iyi ettiniz. Bugün de beraberiz eşliğinde,
Bir hatır kahvesi yudumlarız birlikte.
Sabahın canı cehenneme dostum.
Geceden mübarek vakit mi var?
Bu gece ki içimde yangınlar,
Zehirini içtiğim dudaklardan hatıralarımı taşırlar.
Vebali büyük , zor yoldaş etrafındakiler büsbütün.
Diğerleri uyurlar.
Tatlı düşlerinin o doyulmaz, o inanılmaz hafifliğinde,
Biricik saydıkları neleri varsa artık,
Ya yanıbaşında, ya yarın kavuşma umudunda,
Traş olur adam, saçlarını tarar kadın.
Sabah mutlu uyanırlar. Hele de bir çift ise onlar.
Kahvaltılar edilir. Şöyle ballı kaymaklı,Yumurtası kıvamda.
Aydınlığı da boldur günün. Yok isterse kış olsun.
Güneş hiç batmaz onlara.
Zat-ı hallerini çok sevdim ama,
Daha fazla yazıp ne onları rahatsız edelim,
Ne de küstürelim yarenimiz geceyi.
Yıldızları var gururlu, başı dik.
Sessizliği en benim diyeni iki büklüm eder.
Her yerde her an korkarsın da , geceysen,
Geceyle isen , vur patlasın çal oynasın.
Korkulur mu?
Uyanırım diye düşlerimden kaygın yoktur.
Çok sevdiğin yastığın yoktur.
Çarşafın haindir bilirsin ve bu çokta mühim değildir.
Kahvaltıları unutalı yıllar olmuştur.
Hafızan maden işçilerin tarafından oyulmuştur bir güzel.
Gözlerinde başa sarıp duran, ellerini havada bırakan bir gidiş.
Küfür kıyamet her yudumunda.
Tünelin sonundaki ışığı görmek için,
Miyopunu yormanın da gereği yoktur.
Tünel yıkılmıstır.
Konu kapanmıştır.

2 yorum:

parka dedi ki...

Hani gece düşer
Söz başa beladır ya
Ey benim küçük ömrüm
Bak yine kendimden geçtim

Geceyi uzatan bu paylaşım için yüreğinden öpüyorum seni. Ayrıca sayfamı ziyaret edip, güzel sözlerin içinde çok teşekkür ederim arkadaşım.

Sevgilerimle

Ahmet

Fatma FINDIK dedi ki...

Sığındığım bütün köşelerden kaçıyorum.
Kaçıyorum sanıyorum işin özü..
Yapışıp kalmış ayağım, gece bataklık,
Gece,söndürür söndürür yakar beni.

Çok içten ve inanılmaz keyifli bir yolculuk oldu benim için. Ne kadar teşekkür etsem az kalır. Oralarda bir yerde yolculukta oldugumu unutmaman ve paylaşmaya devam etmen dileğimle..

Sevgiler..