7 Ocak 2010 Perşembe

DERME ÇATMA "SEVMECE"

Işığından mahrum,eziyet karanlıkları çek al üzerimden.
Sensiz,düşüp düşüp kalkma çabalarım da işe yaramıyor artık.
Gülüşlerim eskidi,yüzüm de soluyor üstelik.
Bugün ,evet bugün gelecek umudum yerle bir oldukça,
Her gece zehir,her gece ölüme ortak yüreğim,
Sen diye diriliyor sabahlara.
Kamburu çıkmış avazım bile dilime düşman.
Ah benim imkansız hikayem.
Sana dönüp duruyorum,sefaletimin gölgesinde.
Kıymıklarını bile,senden bir parça olduğu için,
Bağrıma basıyorum.
Hakkın yok sevdiğim,
Böyle, hakkıma haksızlık etmeye.
Kimselere bahsedemiyorum ya senden,
Hani bahsedecek olsam korkuyorum ya,
O artık seni unuttu demelerinden.
Susuyorum.
Seninle geçen günlerin ardından,yokluğunda,
Karşıma çıkan deli,
O akıl almaz saçmalıkların sahibi olup çıkan ben,
Bitti.Bak, ben geldim diyeceğin güne kadar,
Seni bekleyerek geçireceğim yine günleri.
Belki bugün değil,yarın değil belki.
Ama geleceksin.
Bu kimsesiz geceler son bulacak koynunda.
Gözlerimi yakan islerinden kör olmadan.
Kaybetmeden seni sevmemi,
Söndür yalan alevleri.
Gel artık.

2 yorum:

bilge dedi ki...

emeğine sağlık sevgiler...

Fatma FINDIK dedi ki...

:) teşekkür ederim Bilge,sevgiler benden:)