20 Ocak 2010 Çarşamba

HUDUTSUZ " HAYDUT"

Seni sevme arafesinde,
Kaç kişinin kıyamet günü geldi dersin?
Yine çetele tutma vakti gönlümün.
Gelecek mi diye çizikler atma vakti günlere.
Neden gittiğini bile bile,
Geri gelsin diye bütün inandıklarımı seferber eyleme vakti.
Ne uzun, bu vakit denen kavram,
Söz konusu beklemek olunca,
Ve ne kadar kısa istediğine kavuştuğunda..
Beni bekle bile demedi oysa..
Gidiyorum demeyen biri için zor olurdu elbette..
Yas tutmayı mı seviyorum ben?
Kendime acıyarak yaşamak hoşuma mı gidiyor ?
Ben hudut bilmeyen bir aşkla bağlıyken ona,
Nereye gitti o haydut,başka bir aşk denir mi bu kaçışa?
Yine mi bu yalnızlık salatası düştü benim payıma?
Hep bir aşk diyeti,
Hep kalp kitle endeksim fazla çıkıyor sahip olduğum yazgıya..
Nereye saklanmalı bu defa?
Sorularla başbaşa kalmaktan mı yoruldum ,
Cevap bulamamaktan mı?
Kim siliyor gözün yaşını,
Sele ortak eden mi, yeni bir el mi aramalı yoksa?

Hiç yorum yok: