30 Aralık 2009 Çarşamba

ARALIK

Aralık.
Her anı anılardan çalan
Kalbin titreyişinde donmaya mahkum
Alnından,
Sırtından,
Avucundan damlayan.

Kendini topluyor yerden.
Aklın yolsuzluğunda,
Bir eskici.

Nihavent makamında bir şarkıya
Varlığımı ortak ederken,
Başka kollarda can veriyor ruh.

Solgun bir çiçek,
Dudaklarımdan seni çalıyor.

Gözlerime bir bak
Aralık.

Kapanıyor ışıklarım.
Köşe başlarım vurguna hazırlanıyor.
Kelepçe sesleri eşliğinde planlar yapıyorum.
Nakaratım kısa
Aralık.

Yeminler ediyor karşımda
Bir kafir çekinmeden.
Dinliyorum sualsiz.
Kulağımda bir gürültü,sokakta kıyamet marşı çalıyor sanki
Can veriyor bütün yalnızlıklarım.
Dinle bak
Aralık.

Kılıcını çekmiş bekliyor beni
Niyeti el koymak varlığıma,
Hani üçü beşi hesaplayıp
Kazanacak aklınca.
Bakıyorum uzun uzun
Elinde parlayan kılıcına.
İtiyorum tabureyi.
İzle bak
Kapım
Aralık.

Hiç yorum yok: