26 Eylül 2008 Cuma

NİHAYET SEN

Zamanın yüreğine yıktığı aldanışları atlatmak için,
Yalanlara sarılışların boşuna olduğunu anladığında,
İnadına birileri çoğullaşırken sen tekil kaldığında,
İçtiğin çayın şekerini bir türlü ayarlayamadığında,
Gülmek canını acıtmaya başladığında,
Güneş ısıtmadığında, yağmur ıslatmadığında,
Geceler uzayıp günler kısaldığında,
Gerçekler bitip hayaller başladığında,
Sebepsiz yaşların zamansız baskılarında,
Yalnızlığın senden daha arsız olduğunu anladığında,
Kalbinle aklın ayrı yolları aynı kişi için seçtiğinde,
Kendin olmaktan çıkıp ben olmaya başladığında,
Her tabelada ismimi okuduğunda,
Her yol bana çıktığında,
En sonunda karar verip yoluma adım attığında,
Hiç korkma ben gibi gel.
Gel ki anla daha yolun başında olduğunu,
Gel ki anla benim yokluğumu.

Hiç yorum yok: