27 Eylül 2008 Cumartesi

BİZ

Seninle ben
Hayatın ucunda
Seninle ben
Bir bakışta
Seninle ben
Derin soluk alışta
Seninle ben
Çaresiz susuşta
Seninle ben
Zamansız boşlukta
Seninle ben
Gün doğarken
Seninle ben
Birleşirken
Seninle ben
Ayrılırken
Seninle ben
Konuşurken
Seninle ben
Korkuyorken
Seninle ben
Sarılırken
Seninle ben
Geçmişten kaçarken
Seninle ben
Geleceğe bakarken
Seninle ben
Başlarken
Seninle ben
Biterken
Seninle ben
Bizden habersiz
Seninle ben
Yaz akşamlarına hasret
Seninle ben
Kış
Seninle ben
Yarım kalmış
Seninle ben
Yalnız
Seninle ben
İmkansız











2 yorum:

LeyLa dedi ki...

önceLkLe tebrik etmeLiyim snii abLacım qerçekten çok qüseL düşünceLer aktarmşsn...payLaştıkça azaLır qözyaşLarı anLatmak istersn qüvenmek istersn insanLara,çok sevdiqin bir dostun oLabiLir,seni anLıyor ve iyiLiqini istiyorda oLabiLir ama her zaman yannda oLamaz oysa aiLen daima yanındadr sen üzüLürsen onLarda üzüLür sen sevnsen onLrdasevinir..aiLemii,kuzenLerimi seviyorum kendine iyi bak,çünkü büyüdükçe tavsiyeLerine ihtiyacım oLucak ve sen yanmda oLmaLsn sırdaşım,abLam oLarak...seni seviyorum

Fatma FINDIK dedi ki...

Seviliyorsun...