19 Ocak 2011 Çarşamba

SÖZ SEVDİĞİM

Bitmeden vakit karalamalı seni sayfa sayfa.
Her satırda can vermeli,boyun eğmeli sunduğuna.
Hani bir deli isyan savursa zembereği kırılmış dilim
Dağıttıklarını kokunu çeker gibi geri getirebilse,
Bir an olsun unutsa ayrılığı, 
Sensizliğin ezberime işleyen gürültüsünü.

Yalan dolan bütün o acemi işi yazdıklarıma
Onca alkış tutmamış olsan,o kadar sevmemiş olsan yokluğumu.
Dur ! Dur ! Dur ! 
Savurmuş olsan bakışından deli gururuma
Avazının çıktığınca, 
Dur ! diye bozmuş olsan suskunluğunu.

Ben hep aynı çamurlu duvağın peşinde,
Geceleri dağ gibi üzerime örtüp durmasam. Gölgenle başetmek için
Büyütmesem yalancı sevdalıları.
En beter kabusların baş düşmanı,
Sesini onca yasaklamış olmasan bana,
Çıkıp gelsen,
Seninle kaybolsa bütün karanlık.

Yaz nasıl geçti,kış nasıl geçiyor bir anlasam
Bir anlatabilsem,
Bir varabilsem olduğum yerden sana.
Bu ayrılığa bunca hoşgörü göstermemiş olsak
Bu kadar şımarmamış olsa.
Hadi git sonsuza kadar,uğrama bana derken
O kadar inandırıcı olmasaydın, 
O kadar inanmasaydın,
Bu kadar keşke,bu kadar sızı,bu kadar çaresizlik kalır mıydı bana?

Son bakışının şahidi gözlerime sorsunlar acısını
Ellerime sorsunlar son dokunuşun yakışını
Tekrarı olmayan,mümkünü olmayan bir birlikteliğin
Son kelimelerini sorsunlar bana.

Konuşursam parçalansın son umudum.

Söz sevdiğim.

Hiç yorum yok: