10 Ağustos 2009 Pazartesi

KEMAL ' İN YERİ CYPRUS

Büyülü zamanlar... Söylenecek en doğru kelimelerden biridir her halde, "Kemalin Yeri" için.Büyülü olduğuna karar verme nedenimse çok basit, daha otoparkında yürümeye başladığınızda içinizde oluşan heyecana engel olamıyorsunuz.Ve sizi güler yüzle karşılayan Hasan Beyi gördükten,kayınvalidesi ile ilgili espirilerinin ucundan tuttuktan,güzel sesiyle şarkıları yorumlarken dinledikten,birbirinden lezzetli kebaplarından tattıktan sonra ( Aslında uzman oldukları bir alan daha var. Dünya'ya nam salmışlar bu konuda ; BALIK. Fakat ben balık yemekten aciz bir fındık kız olduğum için, anlaşıldığı üzere tadına bakmadım:)) ama Kalamar yedim mi? Yedim.Nasıldı? Süpperrrr.)Mümkün değil kendinize gelemiyorsunuz.Direkt sordum; burada büyü mü var? Kocaman bir kahkaha attı Hasan Bey, evet dedi. Öyle güzel konuklarımız oluyor ki onların enerjisiyle burada oluşan şey büyü ise burası büyülü.Hafta sonu ani bir kararla fellik fellik bilet aradım ve buldum.Soluğu Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde aldım.Uzunca bir süre pasaport kuyruğunda beklemiş olsam da geçirdiğim o muhteşem iki günden sonra diyorum ki; otuz sekiz saat beklemem gerekirse beklerim doğrusu:)))) Kıbrıs'ın güler yüzlü insanlarına, Sayın Hasan ULUEL'e ve iki gün boyunca beni yalnız bırakmayan, eğleneyim diye elinden geleni yapan, köle :))) Emre AĞAOĞLU'na teşekkür ediyorum.İstanbul'dan Magosa'ya sevgiler...

Hiç yorum yok: