30 Mayıs 2009 Cumartesi

ZİYAN

Kapısı penceresi kırılmış,
Çatısı uçmuş rüzgarda evimin.
Dört duvar arası yalnızlıktayım.
Ne zaman kalabalığa karışsam siliniyor izlerin...
Kimsenin gönlüne düşemiyorum bir türlü,
Yapamıyorum sen gibi sevmeyi,
Öğrenmeye çalıştım bak olmuyor.
Bir göz süzüşüyle yıkılıyor geride kalanlar.
Dilimde aynı dua yine yakarışlar sana çıkıyor.
Bahar diyorum bin inatla gözlerine,
İlla ki ışığından beslenmeliyim.
Bu inat dar kafesinde eziyor yüreğimi,
Yüreğine sevda olma niyetinde ,
Ne zaman biri sevse beni biraz unutuyorum seni..
Her güne adınla başlıyorum.
Besmele gibi..
Tanrıya seninle sığınıyorum ben,
Günah bir sevmekse bu aşkın her zerresi,
Ateşinde yanmak için ilk sırada beklediğimi bilerek,
Ne zaman gece oluyor sen geliyorsun yastığıma,
Ve her sabah güneş biraz unutturuyor seni..
Telli duvaklı gelinin oluyorum bir yaz akşamı,
Bir kır düğünü mutlaka bizimkisi,
Biraz harabe görünümünde,
Fazlaca çiçek böcek eşliğinde,
Ne zaman tutuyorsun elimden,
İşte o zaman unutuyorum ben seni...
Kavgalar ediyorum senden habersiz,
Saçlarımdan kavrıyor arsızın biri,
Defol git diyorum sana duyurmadan,
Ne zaman bir kavgaya karışsam ziyan oluyoruz biz
Her ziyanda biraz unutuyorum seni..
Yeni arkadaşlar edindim şu son bir kaç ayda,
Bol bol güldüm inkar edemem.
Hatta sevdim bazılarını kimini çokça galiba..
Her masada biraz sigara dumanı,
Dudağımdan bir iz bırakıyorum küllükte,
Biraz da senden harcıyorum.
Unutuyorum seni her iç çekişte..
Biliyorsun karar verdi küçük kız,
Evlenip gidecekmiş uzak yerlere..
Gözlerime bakıp ben de diyorsun.
Gideceğim buralardan haberin olsun,
Gitme diyorum biraz muzipçe..
Yalnızlığından ayırma beni,
Ne zaman gözlerim doluyor yokluğunla,
İşte o zaman biraz unutuyorum seni..
Denize nazır düşlerimizden birinde,
Baloncuklarım geliyor aklıma..
Bir türlü karışıp gidemedi güneşe,
Kahkahamla tebessüm edişini göremedim.
Yaramazlık yapan çocuklar gibi,
Yorgun düşüp, koşup gelemedim dizlerine..
Ne zaman kanasa yüreğim biraz unutuyorum seni..
Ya ben duymuyorum çok uzun zamandır.
Ya sen konuşmayı unuttun.
İkisi de olabilir mümkündür sevgili,
Sadece,
Geriye kalan kör olma ihtimali biraz ürkütüyor beni..

Hiç yorum yok: