25 Temmuz 2012 Çarşamba

SEN BANA MEKTUPLAR YAZ

Sen bana mektuplar yaz.
Pırıl pırıl baksın gözlerin,
Bi’ koşu bakkala gidip geldiğim, çocukluğum gibi.
Huzurla dolsun yüreğim.


Sen bana mektuplar yaz.
Kimse görmeden, gizli gizli.
Aramızda olanı biteni, mahşere saklar gibi.
Gözlerini kapatıp sev beni.


Sen bana mektuplar yaz.
Anlat uzun uzun, bensiz başından geçenleri,
Mevsimler değişirken solan/açan  çiçekleri,
Yeni evini,evinin içinde düşlerini.


Sen bana mektuplar yaz.
Eski filmlerdeki gibi.
Küsmeden yaşamak nedir öğreneyim diye,
Sabırla sevmekten vazgeçme beni.


Sen bana mektuplar yaz.
Yaz güneşim,
Kıpır kıpır yüreğim eşlik etsin sana.
Boynumda hep bu deli sevda.


Sen bana mektuplar yaz.
Sabah ayazında,öğle sıcağında.
Aynı geceyle teslim olurken yalnızlığa.
Uyumadan önce usulca.


Sen bana mektuplar yaz.
Zile basıp kaçan bir çocuğun  haylazlığıyla.
Parmak ucunla çık merdivenleri,
Belki..Sarılırız yakalandığında.

Sen bana mektuplar yaz.






2 yorum:

OrkaMan dedi ki...

beğenilesi! :))

Unknown dedi ki...

başarılarının devamını dilerim mutlulklar seninle olsun...