25 Nisan 2009 Cumartesi

ACİL ÇIKIŞI

Hoşgeldin.
Hoşbuldum.
Nasılsın?
İyi ya sen?
İyiyim ben de...
Gidelim mi?
Gidelim...
Hayır oradan değil,
Farkettim,
Nereden gideceğiz?
İşte buradan...
Burası acil çıkışı...
Evet,
İstersen geri dönebilirsin...
Hayır,
Gidelim.
Tut elimden,
Sıkıca tut, onun elini tutar gibi...
Nedir o yanında taşıdığın?
Oraya hiçbir şey götüremezsin...
Bunlar önemli değil aslında,
Ama götürmek istiyorum.
Olmaz götüremezsin.
Nereye bırakayım şimdi ben bunları?
Olduğu yere bırak,sahipsizler anlaşılan...
Öyle...
Hadi oyalanma artık,
Arkana bakma sürekli...
Vedalaştım herkesle...
Sarıldım,öptüm, kokladım sevdiklerimi...
Belki...
Belkisi kalmadı artık,
Tekrarların hepsi bitti.
Hadi tut elimden sıkıca,
Onun elini tutar gibi...
Gidelim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bazen olur böyle, değersiz adımlar attığımızı düşündüğümüzde,gözlerimize bakarak yalanlar söyleyen kadınlara/adamlara gönül verdiğimizde,kötü günler için biriktirdiklerimizi kötü için ziyan ettiğimizde..Bazen olur böyle..Aklıma neler geldi anlatamam.Yıllar önce diye başlayıp bugün hala bitmeyen..