25 Aralık 2017 Pazartesi

ÇİY

Ben bulut oldum
Dağ oldum
Deniz oldum
Kovdun gidenin oldum 
Sevdin yarenin
Küstün kavgan oldum
Barıştın kavuşman oldum 
Bir elinden tutan olamadım
Şöyle dolu dizgin
Şöyle dörtnala 

Gece oldum 
Gündüz oldum
Güneş oldum 
Ay oldum
Yıldız oldum
Yok sığamadım yüreğine

Ben dalında zeytin tanesi 
Toprağında bereket oldum
Çiy oldum
Yağmur oldum
Kar oldum
Yok sığamadım yüreğine

Pencerenden seyre daldım dünyayı
Açtım kapıları
Buyur ettim baharları 
Estin savurdun yel oldun
Perde oldum 
Kilit oldum
Yol oldum
Savrulan oldum 
Yok sığamadım yüreğine

Sen sustun lal oldum
Konuştun kelime
Şiir oldum şarkı oldum
Güldün cennet oldum
Gittin cehennem
Odun oldum
Ateş oldum
Kor oldum 
Yok sığamadım yüreğine

Hastayken annen oldum
Başardığında baban
Gurur duydum
Abin oldum
Kardeşin oldum
En yakın arkadaşın
Kirpiğin kaşın oldum
Yok sığamadım yüreğine




Hiç yorum yok: