3 Haziran 2017 Cumartesi

GÖĞE SEVDALI DENİZ

Yarınımdın sen.
Sen benim gülmek için nedenlerimdin.
Yandığımdın,taptığımdın.
Yerim yurdum,aşımdın sen.
Ömrümdün sen benim.
Kalbimin sesiydin sen.
Sabahlarımdın.
Sükunetimdin.
Ellerimdin.
Avuç içlerimdin sen benim.
Dilimin ucunda sevdaydın
Aşktın,candın.
Canımdın sen benim.
Döküldüğüm ırmaklardın.
Öbek öbek açtığım baharlardın.
Dallarımı basan kuş cıvıltılarımdın.
Günümü aydınlatan ışık hüzmeleri.
Sağımdın,solumdun.
Önüm ,arkam ,yolumdun sen.
Sevinçlerimdin.
Sevdiğimdin, göğümdün sen.
Umudumdun sen benim.
Sonsuz hayallerimdin.
Tutkumdun.
Kalbimi titretendin.
Başımı döndüren,içime işleyendin.
Şiirim,şarkım,damarımda kanımdın sen.
Beyazımdın,mavimdin,yeşilimdin.
Renklerimdin sen.
Duamdın,şükürümdün,niyazımdın.
Aminimdin.
Tanrıya emanet ettiğimdin sen.
Kaşımdın,gözümdün,sözümdün.
Hiç bitmeyen gücümdün.
Onurumdun sen.





Hiç yorum yok: